Thank You

Monday, December 27, 2010

sarapan bersama atuk dan nenek

salam...

selamat pagi, kalau da pagi mesti lah sarapan pagi... pagi ni, aku bersarapan bersama atuk dan nenek... alhamdulillah, sarapan juga aku... he3... sarapan bersama atuk dan nenek tuu... awal pagi lagi aku da serbu umah nenek... he3... tp aku bukan jenis yang suka serbu tau... kebetulan aku ke umah nenek sebab hantar my lil kazen...

sebelum aku balik, nenek pun ajak sarapan bersama... terima kasih nenek sebab buat teh panas kurang manis dan kurang pekat sebab aku tak suka manis-manis dan pekat-pekat... ikut seruan kerajaan katakan kurang kan manis dalam minuman dan lebih kan manis dalam senyuman... ceh.. :D

ermmm, after selesai sarapan.. aku pun tolong basuh pinggan, cawan dan sudu garfu... rajin tuu... he3... besa lah sapa lagi nak tolong basuh kalau bukan aku sebab kebetulan aku nak basuh cawan aku...lebih baik basuh semua... :D... rajin nya, anak sapa tuu... boleh berkenalan... kehkehkeh... ada-ada jak aku ni... :D

da abis basuh, aku pun minta diri tuk pulang ke rumah... dekat jak umah ku ngan umah nenek... tak sampai minit pun aku da sampai ke umah ku... he3... betul bah, kalau tak caya jemput lah datang ke umah...

sampai di sini dulu entri ku..
jumpa di entri yang baru pulak...

cenyum celalu... :D

No comments: