Thank You

Monday, February 28, 2011

tekanan ke?

assalamualaikum...

hey, bertemu lagi kita di malam yang dingin ini.... :D korang apa story malam ni? mesti tgh wat keja masing2 kan atau da titun dengan nyenyaknya ^_^

aku, macam biasa lah.. wat acaimen lagi... acaimen yang aku buat malam ini adalah untuk tunjukkan progress esok jd aku kena siapkan apa yang belum selesai lagi...

alhamdulillah, acaimen tuk esok da settle... owh ya, entri aku ttg tekanan ke? he3... soalan itu ditujukan kepada aku... soalan itu dari abg cyber cafe... sebab aku print hasil kerja aku kat cyber cafe td... jd aku pun menjawab '' tak tekanan pun''... aku menjawabnya dengan senyuman :D

urmmm, okey lah... jangan kita tekanan ya... senyum jak walaupun ia boleh membuatkan kita tekanan... tarik nafas panjang2 dan hembus... Alhamdulillah...

sampai ketemu lagi...

sebelum itu, aku nak kongsi hasil kerja aku :D


technical drawing



visual design


semoga hari esok lebih baik daripada semalam... insya Allah, amin ya rabb...

cenyum celalu :D
celamat malam...
p/s ku selalu; baca doa sebelum tido tau...

No comments: