Thank You

Tuesday, May 31, 2011

Kembali ke sekolah

Assalamualaikum.

Selamat pagi.. Wah, da 31 Mei dah..aku pula baru update belog setelah beberapa lama menyepi tanpa berita.. Aku harap korang sihat di samping orang2 tersayang ya..

Kini, aku berada di uitm Shah Alam dah bagi meneruskan pengajian setelah bercuti selama sebulan.. Alhamdulillah, ini merupakan semester akhir ku.. Insya Allah, amin..

Jd kembali ke sekolah dah.. Walaupun skrg cuti sekolah :) urmmm, bestnya adik-adik ku, dorang cuti aku pula pegi sekolah tp adil lah tu sbb masa aku cuti dorang sekola..ngee..

Okey ar, aku pun kurang sihat sbb tengah mengalami sakit tekak dan suara aku rock skrg..ngee.. Dugaan di awal semester ini.. Homesick or perubahan cuaca.. Jeng3... Jd entri kembali ke sekolah berakhir d sini..

Kalau ada rezeki dan umur yang panjang.. Kita berjumpa lg d entri yg baru pula..amin..

Senyum celalu..:)

No comments: