Thank You

Monday, March 21, 2011

bila aku berada di dalam bilik


assalamualaikum...

apa khabar korang? khabar baik... terima kasih sebab sudi tanya... ngeeee.. :D aku rasa, malam ini aku tak nak bercerita panjang melalui penulisan tetapi aku nak bercerita melalui gambar.. aku harap korang sudi melihatnya... hee2...

ini lah aku, bila aku berada di dalam bilik... cak, cak, cak : D

1. muka terkejut ckit sebab nak webcam.. ngeee.. tp mata original tau :D

2. terkejut lagi.. aduii, bila nak bersedia ni :D

3. penat daa, tp tetap senyum :D

4. bosan daa, senyuman pun hilang :(

tamat, itu lah aku bila berada di dalam bilik... muka ku penuh dengan bedak sejuk... jaga kecantikan katakan.. heee2...:D walaubagaimanapun, aku tetap cantik... ngeee... masuk bakul, angkat sendiri dulu tau ....hikhikhik ;) jangan marah ya korang... peace no war :D

okey, sampai sini dulu sebab tugasan ku da memanggil aku.. ngee.. :D jangan bosan dengan aku tau... cayang korang.. muahhxxx :D

cenyum celalu... :D
celamat malam kepada yang belum tido.. ngeeee.. p/s ku selalu, baca doa sebelum tido tau...

No comments: