Thank You

Tuesday, March 15, 2011

terasa

assalamualaikum..

selamat pagi cinta :D opsss, hepy semacam jak aku ni... kenapa agaknya? takde benda pun, aku okey jak takde yang buat aku hepy atau tak buat aku hepy... sebab aku akan mulakan dengan senyuman d pagi hari dan waktu2 yang seterusnya jd korang kenalah jd macam aku...

ceh, puji diri sendiri nampak... ngeee... biasa lah, aku nak awet muda juga.. sebab aku terasa tua lah.. pelikkan aku, boleh plak terasa tua... ngeee... tp takpa... terasa tua bagi aku normal jangan terasa budak2 da... heheheh...

urmmm, di pagi hari lagi aku da basuh baju... wah, aku terasa rajin plak... aikkk, entri aku d pagi ini adalah terasa ke? macam-macam jak kan.. hehehe...

tp terasa benda-benda baik takpe jangan terasa benda-benda yang tak baik tu yang tak best kan jd terasa lah kepada benda-benda yang baik ya....

semoga hari ini lebih baik daripada hari semalam ya... jangan nakal-nakal ya korang... :D

okey, aku ada kuliah pagi d pagi hari selasa ni... jd aku kena berakhir di sini... kalau ada umur yang panjang boleh lah kita berjumpa lagi ya...amin ya rabb...

cayang korang... salam cayang dr aku :D

cenyum celalu :D

No comments: