Thank You

Sunday, June 5, 2011

Masih Setia-Aisya Sofea

assalamualaikum...

selamat malam awok2, aku just nak update belog jew...ngeee :D bermulanya intro pada malam ini setelah menikmati buah anggur... terima kasih kepada Syifaa' kerana telah membawa buah anggur untuk di santap pada malam ini.. wah, ayat kerabat tuu... ngeee...

entri pada malam ini adalah Masih Setia-Aisya Sofea... urmm, korang faham dengan tajuk entri ku pada malam ini??? sebenarnya tajuk entri ku itu adalah tajuk novel yang aku baca pada petang td dan aku da selesai baca dah.. wah, cepat sungguh aku membaca.. ceh, itulah kehebatan aku bila membaca novel... tiada tandingannya... ngeee, angkat bakul sendiri dulu ya.. peace... :D

jeng3, inilah novel Masih Setia-Aisya Sofea


sinopsis novel ini, korang boleh cari kat internet ya.. google je, pasti korang jumpa punya kalau tak jumpa juga korang pegi ar cari kat mph, popular or mana2 kedai buku... itu pun kalau korang berminat nak baca la.. :D

apa-apa pun, aku nak citer pasal novel ini... akhirnya, Amiera memilih Dr. Malik sebagai pasangan hidupnya... walaupun sebelum itu, Amiera terpaksa melupakan hasratnya untuk memiliki Dr. Malik sebab Dr. Malik da bertunang tp akhirnya Dr. Malik memilih Amiera sebagai pasangan hidupnya .....

okey, sampai situ jak aku mampu citer kat korang sebab aku malas nak citer panjang2 sebab kalau aku citer panjang2, korang tak berminat nak baca yang sebelum2 nya.. ngeee... adiiii, jangan ingat aku senget ya... opsss, tetiba senget plak...

da2, sampai sini dulu entri ku... xoxo :D

cenyum celalu :D

No comments: