Thank You

Wednesday, June 8, 2011

PTPTN masyukkk da!

assalamualaikum....

selamat malam semua, bertemu lagi kita di malam tanpa bintang dan bulan pada malam ini.. wah! teringat lagu Fiq mentor tiga malam tanpa bintang... ngeee :D

entri bermula tanpa intro yang panjang-panjang ya... malas nak ke-laut pada malam ini sebab masa da nak menunjukkan esok...

PTPTN masyukkk da! alhamdulillah... perancangan yang baik amat diperlukan dalam pengurusan dan pengeluaran duit pinjaman yang da masyukkk... jd aku kena merancang dengan baik tanpa menyesal pada akhir-akhir semester sebab pada hujung-hujung semester, duit banyak digunakan dalam major project aku pada semester akhir ku ini..

sekadar gambar hiasan
Pesan baba kepada ku; jangan boros
^_^ THANKS baba :D xoxo

selain itu, belanja harian dan bulanan aku sepanjang aku berada di Uitm Shah Alam... jd aku kena berjimat... berjimat bukan bermaksud aku perlu mengikat perut ataupun kedekut tau... walaubagaimanapun, makan tetap makan.. ngeeee..

apa-apa pun, aku tetap nak shopping sikit.. ngeee.. jangan marah ya sebab aku tahu aku kena shopping sikit juga duit itu... semestinya ada limit dan bajetnya untuk shopping sikit aku itu... smile :D

okey, sampai sini dulu... jumpa di entri yang da boommm dr entri ini :D peace no war ya ^_^

sumber gambar: Mr.Google

cenyum celalu :D

No comments: