Thank You

Wednesday, December 21, 2011

1 bulan 3 hari

Assalamualaikum.

Ceh! ketemu lagi di laman blogger. Wah! lama juga aku tak update belog. Selama 1 bulan 3 hari. Ermm, kecian belog aku.

Demi belog tercinta. Aku pun update belog pada tgh-tgh malam ini. Sorry, sebab buat belog bersawang ya. Bukan sengaja tp tiada masa nak menaip.

Setelah 1 bulan 3 hari. Baru lah ada masa nak update. Heheheeh.. Cayalah kepada aku. Seingat aku, last aku update belog??? Pada 17 November 2011.

Wah. Wah. Wah!!! Kelas kau Maria.. Opsss, apa yang aku merapu nii. Biasalah, selama 1 bulan 3 hari tak menaip panjang2.

Dikesempatan ini. Aku merapu lah hendaknya. Jangan terlajak perahu sudahhhhh. Ngeeee.

Dan Bila Esok. Ceh! Sofaz da datang. Nope. Tajuk lagu jak lah. Ngeee Lagi. Okay, dan bila esok. Kalau ada masa, aku akan update dan terus update belog lagi ya.

Jangan marah ya belog. Aku sayang kamu. Kerana kamu aku bercerita apa yang aku mahu. Tanpa peduli orang lain sebab belog aku.

A.A.K= Ada Aku Kisah. Ngeeee.

1 bulan 3 hari.

Senyum selalu :)

No comments: