Thank You

Wednesday, December 21, 2011

Semoga berjaya. Amin.

Assalamualaikum.

Hye2 semua. Apa khabar semua hari ni? Aku harap semuanya sihat-sihat. Amin. Jangan nakal2 ya. Nanti Alif Satar jelez. Aikkk, apa kena mengena dengan Alif Satar. Ngeee.
I'm just kidding k.

Okay, tajuk entri pada malam yang tak berapa nak sepi ni adalah semoga berjaya.Amin. Wah! kenapa semoga berjaya erk? Jeng.Jeng.Jeng.

Entri semoga berjaya ini khas untuk pelajar2 PMR 2011. Sesungguhnya, keputusan PMR bakal keluar esok (22 November 2011). Wah! cepatnya aku membuat entri khas untuk pelajar2 PMR 2011. nGEE.

Fuhh! aku pula yang berdobar-dobar. Ngee. Terimbau kembali saat2 menunggu detik2 keputusan PMR pada tahun 2005. Kerana pada tahun 2005 adalah tahun aku menduduki peperiksaan PMR.

Alhamdulillah, keputusan PMR aku boleh kira cemerlang juga. Syukur alhamdulillah, berkat usaha, doa dan tawakal. Terima kasih kepada ibu bapa, guru-guru dan rakan2 seperjuangan PMR 2005.

Aku berharap, pelajar2 PMR 2011 akan mendapat keputusan cemerlang. Semoga berjaya ya pelajar2 PMR 2011.

Semoga berjaya pelajar2 PMR 2011. Amin.

Senyum selalu :)

No comments: