Thank You

Thursday, December 22, 2011

Bercinta dengan orang lain then d tunangkan dengan orang lain

Assalamualaikum.

Bertemu kembali d dunia blogger. Alhamdulillah, aku masih lagi bernafas d bumi yang bertuah ini. Dikesempatan ini juga, aku masih diberi peluang untuk menaip d laman belog ini.

Alhamdulillah, bersama-sama lah kita bersyukur. Aku berharap, semuanya berada dalam keadaan yang sihat d samping orang-orang yang tersayang dan tercinta. Amin.

Okay, tajuk entri pada malam yang da nak tengah malam ini adalah ''Bercinta dengan orang lain then d tunangkan dengan orang lain''.

Wah! rumit sungguh entri pada malam ini. Adakah berlaku kepada diri ku? Ermmm. Aku berharap ianya tidak akan berlaku kepada sesiapa termasuk lah aku. Amin. Sama-sama lah kita berdoa ya. Amin.

''Bercinta dengan orang lain then d tunangkan dengan orang lain''. Sememangnya, bila bercinta dengan orang yang kita kenali lebih baik daripada d tunang dengan orang lain. Sesungguhnya, pahit bila d tunangkan dengan orang lain kerana orang lain semestinya orang yang tidak d kenali.

Itu merupakan pendapat aku. Aku tak tahu pula apa pendapat orang lain? Masing-masing mempunyai pendapat sendiri. Begitu juga aku yang mempunyai pendapat sendiri.

Okay, sampai sini dulu. Jikalau ada masa terluang, berikan lah pendapat korang tentang tajuk entri ini.

''Bercinta dengan orang lain then d tunangkan dengan orang lain''


No comments: