Thank You

Thursday, May 3, 2012

Mechatronic Engineering

Assalamualaikum.

Selamat malam. Ermmm. Disebabkan keboringan melanda diri. Diri ini pun masuk lah ke-laman sesawang belog yang mempunyai cik belog yang mempunyai kecomelan bila tersenyum. ngeee.

Ceh! Angkat bakul sendiri nampak. heheheheh. Bagi aku itu adalah satu terapi pabila kita memuji diri sendiri. Sebagai psikologi kepada diri sendiri lah.. Wah! Belum belajar psikologi lagi tuu. Klu da kan mesti banyak da aku nak kongsikan. kan :)

Okay. Entri d teruskan. Mechatronic Engineering merupakan tajuk entri aku. Ermmmm. Apa kaitan dengan aku kan? Begini.  Mechatronic Engineering  merupakan jurusan diploma yang adik aku ambil selama 3 tahun d Politeknik Kota Kinabalu, Sabah.

Akhirnya. Tamat sudah semalam pada 2 Mei 2012. Alhamdulillah. Kami bangga dengan Adik. Semoga keputusan peperiksaan akhir pada tahun akhir lebih baik. Amin. Kami senantiasa mendoakan yang terbaik untuk Adik.

Opsss. Aku pula yang eksaited kan. Perkara biasa kan. Bila kita turut gembira untuk orang yang kita sayang.
Sesungguhnya entri ini istemewa buat Adik :D

Kakak sayang adik. Semoga Adik berjaya d dunia dan berjaya d akhirat kelak. Amin.

Adik wif Kakak 
Sayang. Sayang. Sayang. Muahhh3x.

#kbye ;)

No comments: