Thank You

Wednesday, September 19, 2012

Gandingan Kilafairy wif Aidil Aziz

Assalamualaikum.

Selamat malam semua. Cuaca hujan renyai-renyai membuatkan aku bersemangat untuk kemaskini belog sayang. Ceh! Sepatutnya mengantokkan tetapi kita berbezaaa. Ngee ;)

Entri bertajuk Gandingan Kilafairy wif Aidil Aziz. Pada pandangan mata halus aku. Gandingan mereka memang hebattt dan manisss.

Pertama kali melihat Gandingan Kilafairy wif Aidil Aziz. Lakonan mereka memang hebattt dan manisss. Suka melihat Saiful aka Aidil Aziz melayan perangai Nita aka Kilafairy yang suka memberontak.  So sweet sangat pabila Nita marah-marah tetapi Saiful tetap diam-diam. I loike ;)

Kilafairy wif Aidil Aziz

Sebenarnyaaa. Gandingan Kilafairy wif Aidil Aziz dalam drama SAIFUL NITA slot Samarinda di TV3malaysia. Slot Samarinda Selasa hingga Khamis bersiaran Jam 10:30 malam setiap hari Selasa dan Rabu manakala setiap hari Khamis bersiaran Jam 9:30 malam.

Ermmm, apa yang penting aku suka Gandingan Kilafairy wif Aidil Aziz. Aku berharap ending SAIFUL NITA akan berakhir dengan terbaikkk. Boleh tahan hensommm Aidil Aziz dan cantikkk Kilafairy. Ngee. Opsss! TERlebih sudah :D

Harap maaf atas sebab aku tidak nyatakan Sinopsis SAIFUL NITA di entri ini. Ambil peluang menonton drama SAIFUL NITA d slot Samarinda k ;)

Okay. Terasa banyak memuji pulakan kan kan. Biasalah pendapat masing-masing. Aku suka :)

Sumber gambar; Mr.Google. 

#SAIFULNITA.

3 comments:

Anonymous said...

hi kita big fans aidilaziz :)

Anis Shafeera Sapli said...

Hello. Eh! Sama lah walaupun baru mengenali Aidil Aziz menerusi drama SAIFULNITA :D

Princesa3290 said...

i love saiful nita tooo!