Thank You

Thursday, October 11, 2012

LARIAN 2.4km

Assalamualaikum.

Selamat malam 1Malaysia.

Bertemu kembali selepas beberapa hari mendiamkan diri atas sebab kesibukan melanda diri.

Keberadaan di laman ini adalah untuk kemaskini laman belog tercinta dan tersayang. Muahxxxxxxxx.

Entri bertajuk LARIAN 2.4km. Sesungguhnya, larian 2.4km adalah ujian kecergasan yang aku jalani pada 8hb 10.2012 sebelum temuduga secara LISAN berjalan.

Aku berlari sebanyak 6 round tasik. Oh! Memang mengugatkan stamina aku. Aku sekadar berlari-lari anak sahaja. Heheheh. Kadang kala aku berjalan sebab stamina tidak selincah arnab. Opsss, teda kena mengena dengan arnab k.

Alhamdulillah. Matlamat LARIAN 2.4km selesai jugakkk. Memang menyeramkan tetapi tidak menyeramkan lagikkk disebabkan aku telah melaluinyaaa. Syukur alhamdulillah.

Selesai LARIAN 2.4km. Bersiap-siap menghadiri temuduga secara LISAN. Yuk! Bertukar kepada pakaian FORMAL setelah memakai pakaian sukan. Wangi-wangi dan make-Up ala kadar jak ;)

Okay. Nantikan entri TEMUDUGA aku k. Semoga berjayaaa. Amin.

No comments: