Thank You

Friday, October 19, 2012

TEMUDUGA

Assalamualaikum.

Salam Jumaat. Penghulu segala hari. Alhamdulillah, ketemu lagi di laman sesawang ini.

Sebelum memulakan entri. Maaf dipinta kerana tlah seminggu tidak kemaskini belog atas kesibukan yang melanda diri. Biasalah rutin harian haruslah dilaksanakan kan kan. Harap faham.

Okay. Entri diteruskan walaupun tlah seminggu tertangguh. TEMUDUGA merupakan tajuk entri pada malam Sabtu ini.

Walaupun TEMUDUGA tlah seminggu berlalu tetapi aku hendak kongsikan pengalaman aku bersama-sama. Pengalaman merupakan GURU terbaikkk. Betul kan kan kan ;)

Semestinya, setiap orang ada pengalaman TEMUDUGA masing-masing kan? Tetapi setiap pengalaman pastinya ada berbeza kan. Bersyukur kerana kesihatan berada dalam keadaan baik pada hari TEMUDUGA itu dijalankan. Alhamdulillah.

Sesungguhnya. TEMUDUGA secara lisan ini adalah pengalaman aku buat kali ke2. Jadikan memang ada perbezaannya kan kan kan.

Antara perbezaannya adalah;

1. Penemuduga.

2. Soalan.

3. Tempat.

4. Suasana.

5. Dll.

Selain itu, perasaan berdebar-debar dan takut sentiasa menjadi-jadi sepanjang menunggu giliran tiba untuk di TEMUDUGA. SubhanAllah. Hanya Allah maha mengetahui.

Alhamdulillah. TEMUDUGA tlah dilalui. Keyakinan diri dan komunikasi yang baik amatlah penting. Pastikan, persiapan dari segi mental. Selain mental, pengalaman dan pengetahuan hendaklah dijadikan sebagai kekuatan.

Akhir sekali, semoga BERjaya kepada aku dan yang tlah menghadiri TEMUDUGA tidak kiralah apa pun TEMUDUGA yang tlah dilalui. Doakan yang terbaik untuk diri ini.

Seandainya rezeki itu tlah tertulis buat aku. Syukur Alhamdulillah. Tetapi seandainya rezeki itu belum tertulis buat aku. Aku redha.

Sesungguhnya, yang baik itu datang dari Allah dan yang buruk itu datang dari diri aku sendiri. Ya Allah, aku hanya mampu berdoa dan berserah. Sesungguhnya aku tlah berusaha. Amin Ya Rabbal Alamin.

Selamat malam.^_^.



1 comment:

Anonymous said...

Play Online Slots by Pragmatic Play
Free Play Online Slot Machines at LuckyClub, the home to free online slot games from Pragmatic Play, the award-winning provider. Sign up luckyclub.live today and