Thank You

Monday, October 8, 2012

DIRISIK

Assalamualaikum.

Hola-hola. Rinduuunyaa dengan Mr. Blogger :) Apa khabar? Maaf atas sebab lama tak kemaskini Mr. Blogger.

Menemui aku kembali di laman sosial belog. Alhamdulillah, aku semakin makin sihat. Syukur. Tetapikan aku sedang berusaha untuk menjadi kecik kecik kecik sebab aku semakin temokkk nampaknyaaa. Oh! tidakkk.

Wah! Entri aku bertajuk DIRISIK. Hurmmm, risikan dari siapakah??? Cuba teka teka teka??? Jeng3xxxxxxxxxxxJeng3xxxxxxxxxxJeng3xxxxxxxxxx

Heheheh. Pasti ramai yang tertanya-tanyakan kan kan. DIRISIK DIRISIK DIRISIK. Sukanyaaa. Terasa macam retis pula. Oh! Aku perasan lagikkkk. Hikhikhik. Harap maaf. Aku bukan retis retis atau retis ;)


Dipendekkan cerita. Pada 3hb 10. 2012 aku telah diRISIK oleh Jabatan Kemajuan Masyarakat atau lebih dikenali sebagai KEMAS.

Jawatan yang aku mohon adalah Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat Gred S27 kontrak. Alhamdulillah, aku dirisik untuk menghadiri TEMUDUGA.

Sesungguhnya risikan KEMAS tidak dijangka. Syukur Alhamdulillah. Rezeki datang tanpa diduga. Usaha tangga kejayaan.

Tarikh: 08 Oktober 2012 (Isnin)

Masa: 7:30 Pagi (Pendaftaran)

Tempat: Komples Belia dan Sukan Sandakan, Sabah.

Semoga berjaya. Amin amin amin.

No comments: