Thank You

Tuesday, May 10, 2011

sunyi

assalamualaikum...

selamat tengahari semua... da tengahari dah.. cepatnya masa tu berlalu... owh ya, lupa nak tanya korang.. apa yang korang sedang buat pabila tengahari da menunjukkan waktunya... ermm, biar aku yang jawab.. ngeee.. sibuk ar aku ni tp aku tak kira, aku nak jawab juga.. hikhikhik.. :D

jawapan yang paling tepat ialah makan tengahari lah semestinya... hee, selain itu, rehat-rehat sambil tggu lunch hour abis... apa lagi erk?? ermmm, korang jawab ar untuk aku.. ngeee, sebab aku tak nak sibuk lagi...

okey, cukup setakat itu pengenalan ku.. aku nak citer pasal entri sunyi aku... tersebut lah kisah... wah, terasa macam nak cerita dongeng pula... berbalik kepada entri sunyi...

sunyi betul rumah pada hari ini...tp aku sudah biasa daa... biasa ar kalau sunyi... semestinya, mummy dan baba tiada kat rumah sebab mereka kerja... adik-adik pula, pergi sekolah... manakala, abg yang seorang pula pergi kerja juga jd tinggal lah aku seorang yang berada dalam kesunyian... ceh, ter-sedey pula tp tak mau sedey2 sebab aku ada lappy dan bb yang senantiasa menjadi peneman aku...

terima kasih lappy dan bb sebab menjadi peneman dikala aku sunyi... ada hikmah juga baba belikan lappy dan mummy belikan bb dan bayar bulan2... ngeee.. terima kasih baba dan mummy... sayang baba dan mummy... muah3x...

urmm, berakhir entri sunyi aku sebab aku nak melaksanakan kewajipan aku sebagai seorang muslim pula iaitu menunaikan solat sebab waktu solat Zohor bagi kawasan Sandakan, Sabah sudah masuk dan kawasan2 yang sama waktu dengannya... selamat menunaikan solat Zohor...

jaga diri dan hiasi peribadi...

cenyum celalu :D

No comments: