Thank You

Sunday, May 8, 2011

happy Mother 's Day.

assalamualaikum...

hey awok2... fuiyoooo, lama sungguh aku tak update belog... da masuk bulan baru daa.. entri pertama ku pada bulan Mei... kecian belog aku kn... tp aku harap, belog aku faham aku.. wah, macam2 ar aku ni... penangan Raqib AF9 ar ni... ngeee.. euwww, gedik nya... heheheh (gelak comeii tau)

apa2 pun, aku harap korang heeepiii macam aku ya.. ngeee.. tp heeepii yang bertempat tau.. aduii, rasa macam pondan plak.. opssss, pondan2 jangan sebut... sensitif 2... silap2, kena kejar oleh pondan... tut3.. nombor yang anda dail, tidak dapat dihubungi buat masa kini.. i'm sorry... heee.. ke-laut lagi aku... peace no war :D

okey, jum teruskan entri happy Mother's Day... kepada mummy tersayang, selamat hari ibu... semoga panjang umur dan di murahkan rezeki... amin... sayang mummy.. muah3x... terima kasih mummy atas segala-galanya... sesungguhnya, mummy lah ratu hati yang terindah buat Anis dan adik-beradik yang lain...

happy Mother 's Day

kami harap, kejutan sempena hari ibu pada tahun ini... mummy heepiii dan bahagia bersama kami tp apa yang penting di berkati dan mendapat rahmat daripada Allah S.W.T.. amin ya rabb...


happy Mother's Day juga kepada aunty, mak wan, nenek dan semua yang bergelar ibu... :D

okey, sampai sini dulu.. sebelum itu, sorry sbb tak dapat nak kongsi gambar-gambar happy Mother's Day kat korang semua... biasa ar kalau berada di kg.halaman tercinta... line bb aku tidak begitu okey... peace lagi ya...

daa, semoga kita bertemu lagi di entri yang da boommmm ya... :D

cenyum celalu :D
selamat malam.. p/s ku: baca doa sebelum tdur ya...zZzZzZZZZ..

No comments: