Thank You

Monday, February 6, 2012

WPP PTPTN

Assalamualaikum.

Cak kun cak. Selamat malam awok-awok sekalian. Ermmm. Semakin rajin pula aku update belog tercinta ni kan. Ceh! Suka nampak. Yezaaaaa.

Okay. Masa itu emas jd aku nak update belog laju-laju. Ngeee. Tanpa intro yang memanjang ja kan. Baik menaip laju-laju.

Sebenarnya. Semalam aku dapat mesej dr UiTM. Mesej tersebut berbunyi: Adakah anda bersetuju menerima WPP PTPTN? Sila sahkan di http://www.selangkah.uitm.edu.my/anjung.cfm mulai 4 hingga 10/2/2012.

Ermmm, apakah WPP PTPTN? WPP merupakan Wang Pendahuluan Pembiayaan. Manakala PTPTN semestinya dikenali kan.

Dilema. Itu sudah pasti. Sedangkan aku masih belum menerima. Adakah aku menerima atau menolak tawaran belajar itu? Jadi aku belum membuat keputusan sama ada setuju terima WPP atau tidak setuju?

Apa pun keputusan akan bakal ku berikan juga jawapannya nanti. InsyaAllah. Semoga segala-galanya berjalan dengan lancar dan di permudahkan. Amin.

GoodNight y'all .

No comments: