Thank You

Sunday, April 29, 2012

Otak-otak Johor

Assalamualaikum.

Setelah tiga hari tidak update belog. Terasa winduuu pula nak menaip alias membebel dekat belog. Ngeee. Selamat semuanya. Ermmm, nak membebel apa ya. Heheheh.

Okay. Setelah seminggu lebih berada d bandaraya Kota Kinabalu. Rindu pula dekat bandaraya semulajadi Sandakan ;)

Selain itu, rindu dengan masakan mommy juga tau. Rindu baba ketuk jendela bilik bila baba terlupa bawa kunci rumah. Rindu nak mengajar adik2. Oh! Tidak. Rindu sesangat. Nak balikkkkkkkk. Tp tungggu adik anna habis final exam dulu~

Ermmm, maaf larik dari tajuk Otak-otak Johor. ngee. Aku nak kongsi sikit. Tadi petang aku dan adik belanja barang dapur sikit. Biasalah selama seminggu lebih hidup membujang kan. Aikkkk, selama ni tak bujang ke? Persoalan. ngeee. Bujang lah tp ada mommy, baba dan adik2.

Sekarang nii. Aku duduk berdua dengan adik anna atas sbb adik belajar kan. Dan aku pun temankan lah dia. Sebab dia tengah final exam skrg. Biasa lah jd tenaga pengajar kejap. Ceh!..

Ish3. Kelaut jak. Ngeee. Aku pun limpas aka lalu dekat gerai otak-otak Johor. Aku pun tanya adik 'pernah makan otak2 ka'? Adik pun berkata 'tak pernah'. Jadi aku pun beli otak-otak Johor.

Otak-otak~

Tak sangka. Otak-otak Johor sampai ke negeri Sabah. Percayalah~~~~~ :) And da sampai rumah. Adik pun makan. Komen adik 'boleh lah kak'. Aku pun berkata kat adik 'biasa lah adik, makanan yang kita tak pernah makan dan akhirnya kita makan'. Komennya pun boleh jak lah.

Cak kun cak. Setelah di buka kulitnya. Inilah otak-otak.

Nanti kan. Sudah biasa makan otak2. Mesti komennya akan lain pula kan. Tunggu jak lah ;)


Tetiba gambar cik belog pula.Ngeee.
Okay.
Selamat malam.

Mimpi terindah k ;) 

Credit picture to my Mr. c3 :D

No comments: