Thank You

Monday, April 23, 2012

Welcome to New Zealand :D

Assalamualaikum.

Salam 1 Malaysia semuanya. Bertemu d entri yang terbaru setelah lama tidak update. Ermmm. Bila tarikh akhir aku update belog pun tak tahu dah. Ngeeee. Im Sorry ;)

Tajuk entri adalah Welcome to New Zealand. Wow! Aku da sampai New Zealand. Nah! Korang ada tp aku dah tau. Heheheeh.

Walaupun New Zealand Sabah jak sebenarnya tp kesamaan itu adalah lah sebab New Zealand Sabah pun sejuk tauuu ;). New Zealand ini terletak d Kundasang, Sabah. 

Banyak lembuuu... Ngeee. Comel-comel lembuunyaaa. Okay aku malas nak menulis panjang-panjang k. Jum nikmati keindahan yang aku tembak dengan DSLR tercinta~


Saya dan adik :D

Me ^_^

Happy jumpa Lembuuu. Ngeee

Saya lagi~

Oh! Indahnyaaa.

Cantik kan.

Da habis. Maaf aku tak upload banyak gambar sangat sebab masa tak mengizinkan. Cukup lah sekadar untuk berkongsi keindahan. Selamat menghargai dan mensyukuri. 

Kbye. Jumpa lagi k.

No comments: