Thank You

Friday, April 29, 2011

kembali pulang

assalamualaikum...

hey awok2... wah, malas sungguh aku update belog sekarang kan? kecian belog aku... huhuhu... tp dun worry :D aku da update belog.. ngeeeee.. aku harap korang sihat ya...

entri ku bermula, kembali pulang adalah tajuk yang aku pilih pada petang ini... heeepiiiii... sesungguhnya, aku akan kembali pulang ke kampung halaman ku iaitu Sandakan di hati ku.... :D jangan jeles ya... ceh, macam korang tak de kg.halaman kan?

flight aku pada pukul 5:50 petang... skrg aku tgh menunggu... uhhh, lama lagi upanya... nyesal aku check-in awal2 :D tp tak pe lah, da check-in..

sambil2 menunggu, terima lah gelagat aku semasa webcam sorang2 :D ;

arrggghhhh, besarnya aku :D

senyum sokmo :D

muncung da :(

tetiba, geram... hidung memainkan peranan :D

melihat kapal terbang yang dari td tak terbang2 :D

ngeeeee, macam2 lah aku ni... biasa ar kalau tggu sorang2.. bila agaknya akan berteman... ceh, bukan main aku... heheheheheh... just kidding bha :D tp aku akan menunggu juga.. mana tahu, pilot sudi teman kan aku menunggu :D wah, itu sudah lebih... ahahhahaahah...

okey lah, bateri lappy pun da nak low... tak sabar nak peluk cium mummy dan baba... xoxo... :D.. doakan penerbangan aku terbang dengan selamat ya.. amin ya rabb... semoga selamat sampai ke destinasi... amin ya rabb,...

daa.. selamat bercuti kepada kawan-kawan ku... jumpa semester depan ya... selamat tinggal Kuala Lumpur... selamat datang Sandakan :D

cenyum celalu :D




No comments: