Thank You

Saturday, November 12, 2011

1 bulan 15 hari

Assalamualaikum..

Salam 1 Malaysia semua..

Wah! da bersawang belog aku setelah 1 bulan 15 hari aku melupakannya disebabkan banyak faktor.. Ermmm, entri tetap diteruskan walaupun da 1 bulan 15 hari aku melupakan belog sebab tak update ler..

Antara faktor-faktor tak update belog selama 1 bulan 15 hari adalah;

1. Tugasan Projek Major.

2. Peperiksaan Akhir Semester.

3. Diploma Show.

4. Peperiksaan MUET- Speaking

5. BB Jauh D Mata tp Dekat d Hati (:

6. Aku da Merdeka.. Heheheh.. Opsss, Reading, Writing and Listening MUET aku tak ambil lg rupanya.. Jd hold dulu Merdeka nya..

Okay, lebih banyak faktor aku nyatakan.. Makin banyak lah aku membebel nanti jd sampai sini dulu..

Jangan risau sebab aku takkan melupakan belog aku yang cute mcm empunya belog.. Ngee.. Berbakul-bakul aku angkat.. :)

Shut up now.. ;)

Senyum selalu :)

No comments: