Thank You

Sunday, November 13, 2011

Dilema

Assalamualaikum..

Selamat malam semua..

Bertemu lagi dientri yang terkini.. Tajuk entri pada malam yang sepi ini adalah dilema.. Oh tidak!!! aku dalam dilema sekarang..

Ermm.. Dilema sebab apa? Begini ceritanya, aku dalam dilema memilih bidang untuk melanjutkan pelajaran dalam peringkat ijazah sarjana muda..

Dilema untuk memilih.. Memilih bidang yang sama atau bertukar bidang yang lain pula.. Sebelum aku membuat keputusan aku telah bertanya apa pendapat dan pandangan kedua ibu bapa ku dan adik ku yang masih study dekat poli.kk..

Pandangan mummy dan baba ialah ikut lah pilihan Anis.. Selagi mana Anis mampu untuk belajar.. Belajar lah dan pilih lah yang mana terbaik..

Pandangan adik pula, kakak ambil lah bidang yang sama sebab 2 tahun je.. Kalau kakak ambil bidang yang lain.. Akan mengambil masa 3-4 tahun..

Aku pun berfikir.. Bilakah aku akan bekerja dan bilakah pula aku akan bayar hutang PTPTN jikalau aku ambil bidang yang lain yang mengambil masa 3-4 tahun.. Ermm, dilema sangat-sangat..

Huhuhuh.. Aku kena membuat keputusan dengan cepat sebab borang permohonan akan tutup 2 hari lagi..

Dilema~~~

Senyum Selalu (:

No comments: