Thank You

Monday, November 14, 2011

Music Bank

Assalamualaikum..

Salam 1 Malaysia semua nya..

Aku berharap, semuanya berada dalam keadaan yang sihat dan gembira di samping orang-orang tersayang dan tercinta.. ^_^

Sebelum entri di teruskan.. Aku memohon maaf jikalau ada yang tidak suka dengan tajuk entri aku pada malam yang sepi pi pi ini (:

Music bank adalah tajuk entri aku.. Wah! ada sesiapa yang layan music bank.. Semestinya ada kann?? Teringat kawan-kawan yang meminati music bank..

Music bank adalah.. Kumpulan lagu-lagu korea.. Aku pun layan-layan juga music bank kat channel KBS WORLD..

nGEEE... Teringat dekat abang dan adik-adik... Kerana mereka tak meminati music bank dan jikalau aku tengok channel KBS WORLD.. Mulalah mereka membebel ngan aku..

Apa lah Anis nii.. Music bank pun dilayan.. Heheheh.. Aku hanya berdebat dengan mereka.. Kalau tak pun, aku diam je lah..

Best apa music bank.. Aku suka tengok dorang menari jak pun tetapi suara dorang pun best juga apa.. Just smile, walaupun tak faham apa yang dorang nyanyi kan.. Ngee2..

Okay, jum layan Music Bank.. ;)

Senyum Selalu :)

No comments: