Thank You

Sunday, March 25, 2012

Semalam 24 Mac 2012~Cik Feera bertemu Cik Yaya

Assalamualaikum.

Salam satu Malaysia. Ketemu kembali d sini. Alhamdulillah. Bersyukur ke hadrat Ilahi kerana masih d berikan kesempatan menikmati oksigen dan hidup di dunia ini. Syukur.

Semalam 24 mac 2012~Cik Feera bertemu Cik Yaya merupakan tajuk entri diri pada malam ini. Setelah hampir lima bulan tidak bersua muka. Akhirnya ketemu juga d negeri bawah bayu.

cik Yaya da temokk kan :)

Walaupun jumpa kejap jak. Tetapi sempat juga cotcet2 ngan cik Yaya. Antara cotcet2 kami adalah tentang sahabat2 lain.

Selain itu. Tentang aku dan juga tentang cik Yaya. Soalan ku kepada cik Yaya ialah bila langsung? Ngeee. Jawapannya bakal ku terima pada tahun depan. Dan cik Yaya borak lah tentang tema wedding dan tempatnya.

Smileee~

Sorry. Sebab aku tak nak citer tentang tema wedding dan tempatnya. Bukannya tak nak kongsi tapi biarlah cik Yaya langsung dulu. Baru aku cerita habis-habisan k. Nak buat surprise kat korang-korang semua. ngeee.

Tungggguuuuu.

Ada lagi. Aku pun bertanya lah tentang tempat2 yang cik Yaya kunjungi d Sabah. Borak punya borak. Tak sedar masa sentiasa mencemburui.

Aku dan adik menunggu baba datang ambil dekat Public Bank, Centre Point at #KKCity. Yaya pula gerak bersama keluarga dan tunangnya.

Semoga persahabatan kekal sampai ke Syurga. InsyaAllah. Amin. Semoga cik Yaya dan tunang berjaya menempuhi tempoh pertunangan dengan sabar. Amin.

Opsss. Macam da panjang aku kongsikan. ngeeee. Satu lagi. Aku sempat bergambar ngan cik Yaya d Area kedai Roxy ohhh. Credit to sister Mala. Thanks sister :)

Da2x :)

No comments: