Thank You

Tuesday, March 20, 2012

Umrah

Assalamualaikum.

Selamat bertemu kembali kepada belog tercinta. Selain itu kepada blogger-blogger Malaysia dan antarabangsa. Ceh! Adakah yang sudi singgah dekat belog aku yang ber-sawang labah-labah ni. Ngeee. Syukur sangat if ada yang sudi singgah. Thank y'all. Love :)

Ermmm. Dah mula daa aku membebel panjang. Ish2. Itulah aku, pantang ada can menaip sikit. Ada jak yang aku hendak membebelkan. I'm sorry jikalau tak suka. Jikalau suka aku happy for y'all. Ngeee..

Okay. Sebenarnya. Aku masih belum ada mood nak update belog tetapi aku mempunyai entri yang hendak dikongsikan bersama semua. Kerana bagi aku. Perkongsian adalah meringankan dan menambah kasih sayang. InsyaAllah, dengan izin-Nya. Amin.

Umrah merupakan tajuk entri pada pukul 1:21 am pada masa aku menaip sekarang. Ermmm. Semua da syok tidur. Aku pula menaip. Cayalah baby ;)

Sebenarnya. Adik menyampaikan hasratnya untuk mengerjakan umrah bersama aku pada 19 Mar 2012 pukul 5 pm something. InsyaAllah, d panjangkan umur dan d murahkan rezeki. Amin. Dan dengan izin-Nya. InsyaAllah, hasrat adik akan tercapai dan termakbul untuk pergi umrah bersama kakak. Amin ya rabb.

Subhanallah~
Credit picture> Mr.Google

Ya Allah. Hanya padamu kami berserah atas segala-galanya. Amin ya rabbal alamin. Selain itu, doakan adik dan aku agar hasrat adik tercapai dan termakbul untuk mengerjakan umrah bersama aku. Amin. Thanks y'all.

Selamat tidur. #WudukDoaAyatKursi. Bismillahirrahmanirrahim.

No comments: