Thank You

Tuesday, April 26, 2011

aku da miliki, heeepiiiiii...

assalamualaikum...

bertemu lagi walaupun lambat sehari... :D aku harap korang okey2 ya... kalau tak okey tu,
pergi ar cari ke-okey-an itu... ngeeee...

entri malam ini, aku nak berkongsi ngan korang : apa yang aku da miliki, heeepiiiii...
hasil daripada duit yang aku kumpul... duit yang mumy dan baba bank-in setiap
bulan jd selebihnya aku simpan, untuk beli............................. urmmm, korang rasa
apa ek? jeng--jeng--jeng-- ngeee...

inilah yang telah ku miliki :

external hard disk 500GB and hard disk carrying pouch

color: crystal black terbukti.... suka2 :D

ceh, bukan main lagi aku kan... 500GB tuuu... suka2, boleh letak mOVIE banyak2... heheheheh...(gelak sopan).... opsss, da lari dari landasan tuu... ngeee... tp tuk letak acaimen2 semester2 lepas lah :D... tp tak salah kot klu movie termasuk sekali... heee...

terima kasih mumy dan baba... with love ... muahhhhh...xoxo :D

okey, sampai sini dulu... jumpa lagi... :D

cenyum celalu :D




No comments: