Thank You

Friday, April 1, 2011

happy birthday

assalamualaikum...

selamat malam korang... :D

entri diteruskan tanpa berlengah-lengah lagi... entri ku pada malam ini adalah Happy Birthday kepada Mohd Shahreel... siapakah Mohd Shahreel dalam hidup ku? opssss, aku harap korang tertanya-tanya.. ngeee3..

cak, cak, cak... akulah Mohd Shahreel.. ngeee.. aksi terhebat ku :D

Mohd Shahreel adalah adik lelaki aku... ceh, ingatkan pakwe... wah! full stop... tetiba :D nama timangannya adalah Caca... aku doakan, semoga Caca melakukan yang terbaik dalam setiap langkah yang dia lakukan... amin....

gambar kandid Caca bersama tuitui aku :D

selain itu, semoga Caca panjang umur dan d murahkan rezki.. amin.. semoga Caca tabah dan redha menghadapi setiap cabaran atau dugaan tanpa mengenal erti putus asa ... amin..

akhir sekali, semoga Caca berjaya di dunia dan di akhirat... amin ...

senyuman mu... :D

kak Anis doakan, semoga Caca menjadi anak yang soleh kepada mummy dan baba.. amin ya rabb...

cenyum celalu :D

sumber gambar: koleksi peribadi ku :D

1 comment:

Anonymous said...

nama aku pn mohd shahreel.tpi aku bukan adik ko