Thank You

Thursday, April 14, 2011

alhamdulillah, settle assesment SCREEN printing

assalamualaikum...

hey korang... bertemu kembali di entri pada hari ini... walaupun hari ini akan berakhir kejap lagi... aku tetap nak buat entri pada tarikh ini...

entri diteruskan tanpa ke-laut...ngeee, biasa lah klau aku da ke-laut... :D opssssss, baru cite tadi... okey, hari ini merupakan assesment SCREEN printing.... alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar walaupun ada ketidak puas hatian dalam pembentangan design...

urmmmm, nak cite apa lagi ya... owh ya, masa assesment dijalankan... aku dikehendaki memberi pendapat tentang design kawan aku... aku dikehendaki memberikan peratusan markah.... aku dalam keadaan yang tidak tahu nak bagi berapa peratus kepada kawan tersebut... tp aku kena bagi juga....

bak kata pensyarah aku '' sebagai pelajar, anda harus lah berani memberi pendapat''.... tp aku rasa tak sedap hati lah sebab aku terpaksa menilai kerja orang lain... sedangkan aku hanya lah pelajar yang baru belajar... huhuhuh :(

dalam keadaan terpaksa aku memberikan 35% daripada 60% kepada kawan ku itu... aku nak minta maaf kalau peratusan yang aku beri itu terlalu rendah tp melalui penilaian aku, design yang di hasilkan tidak lah teruk sangat tapi tidak kemas dan comot ... sorry, kawan ku... aku hanya memberikan peratusan itu atas kehendak pensyarah kita...

aku harap, kawan aku itu akan faham....

akhir kata, aku nak mohon maaf sekali lagi... walaupun, dia tak follow belog aku... tapi aku hanya mampu mengatakan maaf di sini... seandainya diberikan keberanian dan kekuatan, akan aku mohon maaf di hadapan dia... insya Allah, amin...

okey, sampai sini dulu...

cenyum celalu :D

No comments: