Thank You

Wednesday, April 13, 2011

dup dap dup dap

assalamualaikum...

selamat tengahari semua... korang da lunch ? alhamdulillah, kalau da lunch.. tp aku tak lunch lagi... lapo da perut ku ini... ngeee :D

entri ku diteruskan, mesti korang tertanya-tanya kan? kenapa entri ku bertajuk dup dap dup dap ? tp mesti korang tahu, apa yang selalu dup dap dup dap... jawapannya, mesti lah hati kita :D...

urmmmm, hati ku ber-dup dap dup dap kenyang... mestilah ada sebab kalau hati kita dup dap dup dap... bak kata orang, kalau hati dup dap dup dap... mesti ter-jatuh cinta... wah, betul ka kata orang? ngeeee.... da ke-laut aku...

okey, hati aku dup dap dup dap bukan kerana ter-jatuh cinta tetapi aku dan ahli kumpulan ku. ada presentation ETR petang ini... uhh, tarik nafas panjang aku...

korang tahu tak, ETR tu apa? okey, kalau tak tahu aku akan beritahu di sini... ETR adalah subjek wajib yang aku kena ambil sem ini... ETR=ENTREPRENEUR... wah, berbelit lidah aku ini menyebutnya... :P ngeeee... kami dikehendaki membuat business plan...

wah, kami sebagai budak ART menjadi budak BUSINESS pada semester ini... semoga semuanya berjalan dengan lancar... amin ya rabb... Ya Allah, permudahkan lah segala urusan kami pada hari ini dan hari seterusnya... amin ya rabb...

okey, sampai sini dulu... azan Zohor da berkumandang... jd jum kita semua solat...

cenyum celalu :D

No comments: