Thank You

Sunday, April 17, 2011

produk ketiga... berjaya walaupun !@#$%^&*

assalamualaikum...

hey korang... aku heeepiiiiiiiiiiii... tersenyum sorang-sorang tanpa kata.. ngeeee... korang sama juga ke? ngeeee :D

begini cite nya... cuba ce cite sikit.. heee2... okay, entri diteruskan... produk ketiga ku untuk minor projek telah siap cetak... alhamdulillah, bersyukur sangat-sangat.... walaupun aku buat last minute.. itulah aku...

sebelum cetak :
design ini merupakan design ku yang ke-4.. wah, begitu aku berusaha ... smile to me :D

sebenarnya, aku da down untuk design jaket buku aku.. sepanjang aku design jaket buku, aku tidak mempunyai idea... aku siap cakap ngan kawan aku... statement aku'' aku benci design jaket buku''... huhuhuhuh.. :( tp akhirnya... aku berjaya menghasilkan jaket buku aku :D jd sekarang, aku sayang jaket buku aku :D

selepas cetak:

hasil cetakan... jaket buku aku terhasil walaupun last minute :D

front cover :D

back cover... walaupun bar cord aku terbesarrrr.... huhuhuh :( tp aku kena cool dan terima dengan redha kerana memang silap aku... :( smile to me :D

spine jaket buku aku :D
YASALMA SEMAKIN POPULAR karya Anis Shafeera Sapli :D

okey, sampai sini dulu... aku nak sambung buat tugasan dan aku tak nak terlalu heepiii sangat sebab esok aku bakal cetak produk lain pula jd aku berharap hasilnya akan meng-heeepiii kan aku lagi... amin ya rabb...

semoga cetakan hasil kerja aku dan kawan-kawan esok, berjalan dengan lancar dan berjaya... amin ya rabb.. seandainya, kami diberikan cabaran dan dugaan... aku berharap kami akan tabah dan redha menghadapinya... amin ya rabb... hanya pada MU kami berserah, sesungguhnya kami telah berusaha...

cenyum celalu.. :D

No comments: