Thank You

Tuesday, April 12, 2011

seminggu ku berlalu

assalamualaikum ...

bertemu kembali di entri yang baru... semoga korang semua dalam keadaan sihat-sihat belaka ya... amin ya rabb... selamat malam bg yang da tido dan selamat pagi bg yang masih berjaga... :D

entri diteruskan, seminggu ku berlalu tanpa entri yang baru... wah, sungguh ku tak duga... bertapa aku telah melupakan seketika belog aku... bukan ku melupakan tapi masa yang tidak memungkinkan aku untuk meng-update belog tidak ada...

belog aku sepi tanpa entri yang terbaru... mohon maaf belog... kesibukan melanda diriku... biasa ar, d hujung2 semester ini... aku kena siapkan semua projek kerana kena submit this week and next week before final exam... other than that, aku ada assesment ...

urmmmm, begitu lah seminggu ku berlalu... seminggu ku berlalu tanpa meng-update belog... selain itu, seminggu ku berlalu juga dengan tugasan2 yang perlu di selesaikan dan dihantar....

alhamdulillah, seminggu ku berlalu dengan pengisian yang baik dan berfaedah tanpa berlaku apa2 tapi dugaan dalam menyiapkan setiap tugasan tetap ada... walaupun , aku tak berkesempatan untuk meng-update belog... i'm sorry belog...

okey, sampai sini dulu... kalau ada umur yang panjang, boleh lah kita berjumpa lagi...amin ya rabb...

celamat malam... p/s ku selalu: baca doa sebelum tido ya...

cenyum celalu :D

No comments: