Thank You

Sunday, September 18, 2011

Alhamdulillah.

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, bertemu lagi di entri yang baru pada malam ini.. Semoga segala yang dirancang pada hari ini berjalan dengan lancar.. Amin..

Alhamdulillah, revision for subject QC berjalan dengan lancar walaupun ada rasa mengantuk dalam membuat revision.. Bagi aku, itu adalah perkara biasa..

Alhamdulillah, sampai juga puasa ku pada hari ini.. Berbuka ala kadar jak.. Alhamdulillah..

Alhamdulillah, aku masih lagi meneruskan revision aku bersama kawan2 yang lain.. Aku berharap, apa yang kami belajar akan kami dapat dan fahami.. Amin.. Ya Allah, hanya pada mu hamba berserah.. Sesungguhnya kami telah berusaha.. Amin ya rabb..

Okay, sampai sini dulu.. Aku masih ingin meneruskan revision aku.. Doakan aku dan rakan-rakan yang bakal menghadapi peperiksaan akhir pada hari esok dan hari2 seterusnya.. Amin.. Thanks..

Senyum celalu ;)

No comments: