Thank You

Saturday, September 17, 2011

Bila mau study

Assalamualaikum..

Cak kun cak.. hikhikhik.. Apasal aku kembali ke dunia belog lagi.. ngeee.. Segan lah pula sebab baru lepas post entri terbaru td..

Okay, entri diteruskan tanpa menaip intro yang panjang.. Entah lah kenapa aku ter-rajin sangat nak menaip pada malam ini.. Walaubagaimanapun, Anis tak kisah.. ;)

Entri bila mau study.. Ermm, bila mau study sebab first paper for my final examination on monday.. Oh my, aku tak buat revision lagii.. Aku kena study jd bila mau study.. Tanya kepada diri ku sendiri kerana tiada orang lain yang boleh study untuk aku..

Okay, entri bila mau study berhenti di sini kerana aku nak basuh kain yang bertimbun dulu dan study malam sikit.. (:

Doakan aku dan rakan2 ya.. Semoga kami menjawab soalan dengan tenang tanpa merasa was2.. Amin.. Semoga berjaya semua.. Amin..

Senyum celalu :)

No comments: