Thank You

Saturday, September 17, 2011

Bila orang gelak ttg kita

Assalamualaikum..

Selamat malam semua.. Ku berharap (macam tajuk lagu pula.. hik3..) korang semua sihat di samping orang-orang yang korang sayang.. Amin..

Aku meneruskan entri dengan tajuk bila orang gelak ttg kita.. Ermmm, terasa juga lah bila orang gelak ttg kita.. Walaupun cuma bergurau tetapi agak2 lah kn.. Jaga lah perasaan orang juga..

Ceh! asal aku sensitif pula malam yang tak berapa nak sunyi ni.. Walaubagaimanapun, aku tetap kena cool.. ;)

Okay, aku da nak okay nii.. Ceh! adakah ianya realiti atau sekadar kenyataan untuk menyedapkan hati yang satu ini.. Apa2 pun aku akan terus gumbira .. ;)

Lalalaalalalala.. Injit-injit semut, siapa sakit naik atas.. hikhik..

Sampai sini dulu.. Da2..

Senyum celalu :)

No comments: