Thank You

Wednesday, September 28, 2011

Laporan Projek

Assalamualaikum..

hey semua.. Bertemu kembali walaupun da pukul 1:55 am[start menaip].. Jam my beloved lappy tau ;)

Entri diteruskan tanpa intro yang memanjang dan membosankan korang tp aku rasa tak bosan kot. ngee.. Eya2 jak aku nii.. Pendapat orang, mana boleh kita nilaikan dengan mata kasar kn? aku betul atau salah itu terpulang kepada pembaca ya..

Ceh! kata tak nak intro yang panjang tp macam da panjang jak nii.. Whatever.. Wah! keluar bahasa kedua aku.. Jangan marah nnt cepat tua.. ;)

Okay, tajuk entri aku pada pagi buta ini adalah Laporan Projek.. Ermmm. orang2 yang lain sibuk melayan mimpi maka aku menyiapkan laporan projek..

Walaubagaimanapun, aku kena berjuang sehingga habis bagi menyiapkan laporan projek kerana aku dapat nasihat percuma dr senior aku yang telah melalui dalam menyiapkan laporan projek..

Nasihat senior: Buat awal-awal laporan projek, Jangan last minute buat dan menyesal.. Sebab melalui laporan projek, kita boleh mendapatkan markah lebih baik.. Jd buat laporan projek sebaik mungkin..

Insya Allah, senior.. Nasihat mu akan aku ikuti dan ingati sebagai kekuatan untuk aku membuat laporan projek dengan lebih baik dan bersemangat..

Terima kasih senior.. Okay, aku nak meneruskan kembali menyiapkan laporan projek aku..

Kalu ada jodoh, kita jumpa lagi ya..

Laporan PROJEK..

Senyum Selalu :)

No comments: