Thank You

Monday, September 26, 2011

Final exam da habis tp..

Assalamualaikum..

Selamat malam semua.. Bertemu kembali di entri yang ter-rajin nak taip.. Ngee.. Okay, kamu-kamu semua apa khabar? Aku harap semuanya berada dalam keadaan yang sihat ya..

Alhamdulillah, sempena minggu terakhir bulan September dan syawal pun akan berakhir juga jd aku berharap semuanya berjalan dengan baik..

Tanpa intro yang panjang, entri ku pada malam yang nyamaan dan sejuk ini adalah final exam da habis tp.. Jeng3x.. Sapa yang nak jawab? Semestinya, aku yang akan memberikan jawapan itu..

Walaupun, final exam da habis tp tugasan projek akhir masih belum berakhir.. Ermmm, aku sibuk dengan design produk2 wajib, produk pilihan dan produk tambahan..

Selain itu, sibuk dengan persediaan diploma show.. Ermmm, kesibukan melanda diri walaupaun final exam da habis..

Alhamdulillah, aku bersyukur.. Walaupun dugaaan melanda diri dan kawan2 tetapi kami dapat mengawal diri daripada terus dikuasai..

Aku hanya mampu berusaha, berdoa dan bertawakal kepada Allah S.W.T.. Semoga, segala dugaan yang menimpa kami, membuatkan kami menjadi insan yang lebih kuat dan tabah menghadapinya dan menyelesaikannya.. Amin ya Rabb..

Sesungguhnya, kami hanya mampu mengaduh dan meminta pertolongan kepada Allah S.W.T.. Semoga, segala-galanya tenang dan terkawal.. Amin ya Rabb..

Okay, sampai sini dulu taipan aku untuk d kongsikan..

Senyum selalu [Sesungguhnya, senyum sungguh berharga] (:

No comments: