Thank You

Wednesday, September 21, 2011

Pagi ini..

Assalamualaikum..

Selamat tidur semua.. Ngeee.. Kepada yang da tidur lah.. Kepada yang masih berjaga macam aku ini, SELAMAT PAGI :)

Pagi ini merupakan tajuk entri aku.. Wah! da lama tak update belog pada pagi-pagi buta macam ini.. Hal maklum lah, masa tak mengizinkan..

Pagi ini, aku baru jak lepas buat revision bersama kawan-kawan.. Biasa lah musim durian.. Opssss, musim final exam lah.. ngeee.. Jadi waktu tidur kena di korbankan seketika..

Alhamdulillah, semoga revision yang kami lakukan akan memberikan kemudahan kepada kami untuk menjawab soalan esok pada pukul 2:15 ptg.. Amin ya rabb..

Opsss, aku terlupa nak nyatakan subjek apa erk yang kami sibuk buat revision? .. Hehehe.. Subject Supervisory Management... Wah! management tuu, emmm, faham-faham lah ye.. :)

Oh ya, tip aku untuk mengingati dan memahami fakta adalah menyanyi sambil membaca.. Bermaksud, sambil membaca fakta yang nak diingat tu, aku selitkan dengan lagu yang aku suka atau kerap aku nyanyi tp pastikan jangan lupa lirik tau.. Selamat mencuba.. Jangan terlebih nyanyi dr study pula.. :)

Tetapi kepada sesiapa yang boleh mengingati dan memahami fakta tanpa musik sendiri.. Teruskan lah ya.. Cara-cara orang belajar, berlainan sebenarnya.. Betul tak? Jd korang jawab lah sendiri ya ;)

Selain itu, tip adik kepada Anis.. Membaca sambil tutup mata.. Naa, macam na tuu.. Mesti kamu2 tahu punya kan ;)

Walaubagaimanapun, kami telah berusaha.. Kami hanya mampu berserah jak.. Insya Allah, dengan berkat usaha kami, kami akan dapat apa yang kami usahakan.. Amin ya rabb..

Ermmm, aku rasa sampai sini dulu untuk pagi ini.. Sampai ketemu di entri yang berikutnya.. Rajin-rajin lah singgah belog aku erk.. Ngee..

Aku nak undur diri untuk menutup mata dulu sebab esok kena bangun tuk solat subuh pula.. Jd jum kita tidur dulu.. Esok, lepas solat subuh kita sambung buat revision pula.. Da2..

Selamat malam (p/s: baca doa sebelum tidur tau) ..

Senyum selalu :)

No comments: