Thank You

Thursday, September 15, 2011

Semangat yang hilang

Assalamualaikum..
Selamat malam semua.. Bertemu kembali di entri yang terkini..

Wah! Aku kembali bercerita lg.. Setelah lama menghilang d sebabkan kekangan masa yang tak mengizinkan..

Biasa lah, tahun ini merupakan tahun terakhir ku di uitm shah alam.. Insya Allah, kalau rezeki aku masih d sini.. Aku akan meneruskan perjuangan ku di sini..

Opss, memanjang intro aku.. Ngee.. Macam tak kenal aku.. Hihihik.. Aku adalah aku..

Entri d teruskan.. Semangat yang hilang.. Ermm, di mana harusku cari? Semangat harus kembali untuk meneruskan segala-galanya.. Amin..

Ya Allah, berikan hamba mu ini semangat untuk meneruskan segala-galanya.. Amin ya rabb..

Okay, sampai sni dulu.. Smpi ketemu d entri yg lain pula..

Senyum selalu :)

No comments: