Thank You

Sunday, September 18, 2011

Tengahari

Assalamualaikum..

Selamat tengahari semua.. Wah! da tengahari dah, sekejap jak masa berlalu kan.. Walaubagaimanapun, selamat makan tengahari ya..

Alhamdulillah, aku berpuasa hari ini.. Masuk hari ini, hari keempat da aku Qada puasa bulan Ramadhan disertakan puasa sunat 6 syawal.. Aku berharap korang seperti aku.. Ganti puasa dan puasa sunat...

Ermm, intro entri ini terpanjang pula.. Saja jak nak kongsi cerita ku bersama korang semua.. Bukan selalu ada kesempatan untuk update belog ku ini..

Tengahari merupakan tajuk entri ku.. Tengahari nii, aku meneruskan revision aku.. revision subject QC (Quality Control).. Semalam aku study sampai pukul 1:30 pagi jak sebab mata da berkata-kata untuk tidur jd aku tidur lah :)

Jd tengahari ini, aku meneruskan revision aku.. Semoga segala yang aku belajar akan masuk dan aku faham supaya senang aku menjawab soalan esok.. Amin ya rabb.. Sesungguhnya hamba mu ini telah berusaha, hanya pada mu hamba berserah.. Amin..

Okay, jumpa lagi..

Senyum selalu :)

No comments: