Thank You

Monday, December 20, 2010

bakaL, kembaLi ke sekOlah

salam...
ketemu lagi d entri yang baru tuk hari ni.... isnin kembali lagi, hari yang malas bagi ku kerana aku pun tak tahu... hari ini, aku dan mumy dan adik2 pegi beli barang-barang sekolah tuk adik-adik... awal pagi lagi da kuar dari rumah sebab mumy takut tak da parking nanti... parking park bandar sandakan sangat-sangat lah famous dan popular... he3... di minati ramai katakan... :P

macam-macam kerenah adik-adik aku... cerewet macam aku... selagi tidak puas hati dengan barang-barang yang mereka inginkan, mereka takkan mahu beli... sebagai contoh; beg sekolah, masuk kedai keluar kedai jak kami... itu lah adik-adik aku...

alhamdulillah, aku dapat seorang mumy yang memahami kerenah anak-anaknya... mumy tetap melayan adik-adik tanpa rasa jemu... aku sangat-sangat bersyukur... aku akan ingat sampai bila-bila, moment bersama mumy dan adik-adik di saat membeli barang-barang sekolah takkan aku lupakan...

aku berharap adik-adik aku blajar bersungguh-sungguh tanpa mengenal rasa jemu... amin ya rabb...

sampai di sini entri aku...

cenyum celalu,
:D

No comments: