Thank You

Saturday, December 25, 2010

kUikUi in my life

salam...
selamat bercuti kepada cemua...

aku di sini untuk entri yang baru, bukan mudah untuk meluangkan masa pada hari cuti ini...di kesempatan yang ada aku ambil untuk update blog aku...

kuikui bersama ku iaitu kura-kura patung ku... yang baru ku dapati pada 24hb.12.2010... gembira bersama kuikui... thanks 2 my auntie b'coz she's buying to me... thanks to my mummy also...

kuikui adalah nama yang ku berikan sebab itu jak idea nama yang ada if ada yang lain akan ku berikan kepada kuikui aku...

gembira apa yang aku inginkan da dapat...bersyukur sangat-sangat... lupa sementara dugaan yang aku hadapi sekarang, about my lappy...

thanks kuikui because attend in my life...

sampai di sini dulu... nanti aku upload gambar kuikui...
sampai berjumpa lagi...

cenyum celalu.. :D

No comments: