Thank You

Friday, December 17, 2010

my lil kazen

salam...

si kecil lagi comel, pabila dia ketawa aku turut ketawa tp pabila dia menangis aku makin ketawa kerana aku yang buat dia menangis... he3... aku bagi nangis dengan cara baik tau: ambil sesuatu benda yang ada daripada pegangan tangannya ataupun barang yang dia nak tidak dapat ... dia akan menangis terus tanpa di suruh...hee... aku saja buat dia menangis kerana ingin mengetahui dan melihat akan kekuatan yang ada pada diri dia...

dik-dik@gedek: bila dia tak dapat apa yang dia nak, dia bakal menangis :'(

aku rasa menarik untuk menceritakan pada entri malam ini about my lil kazen... so cUte... :P
aku pun cute jugak tau ( masuk bakul angkat sendiri, kalau ada sudi angkat... terima kasih daun keladi lain kali puji lagi ).. he3... itu lah aku, kehebatan aku berkata-kata tp bukannya dusta atau rekaan semata-mata... tulus dari lubuk hati ku dan sanubari ku :P


bila dia da main, dia lupa tangisan itu :)

sampai di sini dulu, jam telah menunjukkan esok jd aku harus menghabiskan coretan terakhirku... jumpa di entri yang lain pUlak...

celamat malam,
mimpi yang indah2...

No comments: