Thank You

Thursday, December 16, 2010

ujan membasahi bUmi

salam...

aku masih berjaga dari tidur kU... tetiba ujan membasahi bumi, aku pun mengambil peluang untuk meluangkan masa di entri aku... sambil-sambil story aku mendengar lagu yang didendangkan oleh kump kertas yang bertajuk kekasih yang tak dianggap... best juga dengar lagu jiwang pada malam-malam yang sejuk ini :P
di saat tangan aku leka menaip, tiba-tiba abang aku bertanya tentang roti..huhuh..kacau betul abang aku itu... tak boleh tengok aku senang langsung... aku pun menjawab ala kadar saja, kalau tak aku jawab aku yang kena bebel...boleh tahan jugak kalau orang lelaki membebel... kalah orang pempuan...


ujan masih lagi berlagu... dan aku terus mendengar lagu-lagu yang berkumandang di corong-corong telinga ku... layan dan terus layan tanpa peduli apa yang berlaku di sekitar ku...walaupun berada dalam keadaan yang sepi tanpa ganguan.. aku berjaga-jaga dengan mumy...he2... harap maklum jak lah kalau mumy aku bangun jd aku terus menaip dengan rancak tanpa peduli apa2 tp berhati-hati takut didengari oleh mumy tersayang...


rasanya sampai cini dulu...

ujan pun sudah berhenti... aku pun belum solat isyak lagi jd solat jangan tak solat... :D


celamat malam...
mimpi yang indah-indah :D



No comments: