Thank You

Wednesday, December 29, 2010

tinggal satU hari

salam...

selamat pagi... semalam tak dapat nak update sebab celcom no signal... hari ini baru nak update... aku harap semua dalam keadaan sihat dan bahagia di samping orang-orang yang tersayang...

wah, awal pagi lagi aku da nak update hari ni... selepas selesai solat subuh... apa lagi aku login lah lappy... hee... pastuu, sign in facebook and blogger...

ermmm, hari ini hari rabu... my last wednesday at here... omg... cedey ohh... tp aku mesti kuat... walaubagaimana pun, aku tetap akan pergi... tinggal satu hari lagi... huhuhuh... :'(

walau di mana aku berada solat jangan tinggal dan ingatan kat keluarga tetap dalam ingatan... itu lah yang aku pegang selama dua tahun aku di perantauan...

tidak ku sangka da dua tahun aku berada di negeri orang, banyak cabaran dan dugaan yang aku terima ; antaranya, berjauhan dari keluarga tercinta dan berdiri di kaki sendiri (berdikari)...

bukan mudah tetapi kekuatan dan kesabaran yang ku pegang dan genggam tanpa mengenal erti putus asa ataupun mengalah... alhmdulillah, aku bersyukur sangat-sangat...

aku rasa, sampai di sini dulu entri ku...

cenyum celalu... :D

No comments: