Thank You

Friday, December 24, 2010

tOday is friday

salam...

bertemu lagi di entri yang baru... today is friday... after solat subuh aku terus login lappy... aku sign in facebook and blogger lah... tujuannya hanya satu iaitu update... sebelum menunggu lappy loading aku pun jalan-jalan d luar rumah untuk melihat keindahan yang ada kerana jumaat terakhir ku untuk minggu ni bakal berakhir sebab aku akan kembali ke shah alam untuk menyambung pengajian ku yang bakal bermula pada 3hb 01. 2011... it's so early 4 me... aku rasa berat untuk kembali ke shah alam tp pengajian aku untuk tahun ketiga harus aku teruskan bagi mencapai cita-cita yang aku inginkan... insya Allah, aku hanya berusaha dan berserah kepada yang maha ESA...

semua perasaan aku rasakan, sampaikan terbawa-bawa ke dalam mimpi ku... aku mesti kuat untuk berjuang atas nama cita-cita dan harapan keluarga untuk aku berjaya di menara gading... apa yang aku inginkan adalah kejayaan yang bakal aku perolehi bukan orang lain tapi aku... amin ya rabb... aku harap juga, biarlah baba dan mumy menangis kerana melihat kejayaan ku bukan kegagalanku... amin ya rabb...

aku akan mengisi masa-masa aku bersama keluarga sehabis mungkin... akan ku cipta seribu memori yang tak bakal aku lupakan bersama keluarga tersayang... setiap memori itu akan ku kenang di hari-hari aku berada di perantauan...

berpisah bersama keluarga bukan senang bagi diriku... kerana aku bukan seorang yang kuat dan harus menjadi kuat pabila berpisah bersama keluarga walaupun aku sering pulang pabila ada cuti seminggu dan cuti semester... itulah aku, aku akan tefon mumy pabila ada cuti untuk tempah tiket balik ke sandakan... aku gembira pada saat itu...

sampai di sini dulu entri today is friday...

cenyum celalu...

No comments: