Thank You

Friday, December 17, 2010

jawapan yang sama

salam...

jawapan yang sama pd petang yang panas ini ialah tentang lappy aku... da sebulan aku hantar lappy aku masuk wad tp pihak hospital tak contact aku langsung tentang keadaan lappy aku... kali kedua aku tefon pada petang ini tp jawapan tetap sama: maaf cik anis lappy cik masih dalam rawatan lagi... huhuhuh... miss my lappy so much...

aku pun kelentong pihak hospital dimana lappy aku di hantar untuk di rawat:
dialog/monolog/imbas kembali:

aku: aku cakap kat pihak hospital bahawa aku akan balik ke Kuala Lumpur minggu depan.

pihak hospital: owh ya, bila itu???


aku: aku cakap, tak pasti lagi tp aku cakap lagi aku mahu secepat mungkin sebab aku akan balik Kuala Lumpur minggu depan.


pihak hospital: gelabah dan akan memberikan jawapan secepat mungkin cik.


aku harap mereka akan tefon aku secepat mungkin... kalau aku juga yang tefon pihak hospital aku akan ........ ( fikirkan nanti apa patut aku cakap kat pihak hospital )

aku berharap lappy senantiasa sihat after keluar dari wad...miss so much my lappy...

ya Allah, berikan kekuatan kepada aku untuk menghadapi sebarang kemungkinan tentang lappy aku...amin ya rabb...

sampai di sini dulu entri ku...

celamat petang
cenyum celalu :D

No comments: