Thank You

Thursday, December 30, 2010

tak kU sangka

salam...

aku nak update juga blog aku... tak ku sangka aku akan amik lappy pada hari ini... hepy sangat2 sbb lappy da ada bersama ku... ermm, bukan main lagi aku hepy... selain itu, tak ku sangka aku bengang dengan layanan pekerja perempuan itu... omg.. aku dapat tahu macam mana seseorang itu berbudi dan berbahasa... sebab aku nak copy resit jak tp sebaliknya tak ku sangka dan tak dapat... masa pekerja lelaki tu... okey jak tp yang perempuan bukan main lagi...

bengang..bengang...bengang

selain itu, tak ku sangka da balik umah... aku ni nak install balik anti-virus tp balik-balik tak dapat... banyak percubaan dan tak dapat juga... huhuhu... smpi lah abg aku duduk sebelah aku dan aku tanya, upanya kena on internet.... tak ku sangka lagi, skrin aku still bergegar lagi... tak ku sangka, rupa-rupa nya; aku punya skrin still bergegar... goyang punya goyang still bergegar...

tak ku sangka juga, aku menangis dan menangis... dalam solat isyak ku penuh dengan tangisan... huhuhuh... aku nangis dan terus menangis... dan aku bersyukur kerana aku dapat petunjuk dari yang maha ESA... alhamdulillah...

tak ku sangka....................................... sampai di sini saja.............................................. :'(

lappy.... semoga kau cepat sembuh seperti dahulu kala... aku tidak mampu melihat kau sakit... hanya pada MU hamba berserah... sesungguhnya hamba da berusaha...


tak ku sangka da tgh malam dah... ku ingin lelap untuk merehatkan bengang yang membara... sampai jumpa di entri yang lain pula...

celamat malam...
mimpi yang indah-indah

No comments: