Thank You

Saturday, December 18, 2010

kami dikatakan kembar

salam...

mengimbau kembali zaman kecik-kecik aku dan adik perempuan ku... hanya kami b'dua jak putri dalam keluarga ku... aku dan adik aku sering di katakan kembar oleh kawan-kawan baba dan mumy kerana masa kecik kami sering b'dua kalau baba dan mumy ada reception di mana-mana...

adik dan aku, aku tetap kemetot :D

aku dan adik terlalu berbeza tp kami dikata kembar... aku hanya senyum mendengarnya... kadang-kadang aku melihat diriku di cermin bersama adik ku dan sambil berkata kami kembar ke??? he3... kami ketawa dan terus ketawa...

sesuatu yang menarik bagi ku untuk menceritakan di dalam entri ku ini ... kami dikatakan kembar... rasa untuk mengimbau kembali menjadi kenangan terindah dalam hidup ku...

walaubagaimanapun, aku dan adik tetap dikatakan kembar sampai lah sekarang... rasa terharu bagi ku kerana dikatakan kembar walaupun aku dan adik bukan kembar sebenarnya tp di mata orang-orang kami adalah kembar...

cak, kami b'aksi lagi :D

selain itu, kami berkongsi hobi yang sama walaupun kami bukanlah kembar iaitu membaca novel-novel cintan-cintun... he3... kami akan membeli novel tersebut untuk di jadikan koleksi peribadi kami... itu lah kami, novel tetap novel... ianya memberikan pengajaran dan pengalaman kepada kami pabila membaca mana-mana novel yang kami beli... kami juga sering membaca novel yang kami da baca untuk mengisi waktu yang ada daripada buang waktu... :D

aku rasa sampai di sini saja... sampai ketemu di entri yang lain pula...

cenyum celalu :D

No comments: