Thank You

Thursday, June 23, 2011

aku redha

assalamualaikum...

selamat petang semua.. aku redha merupakan tajuk entri ku pada petang ini.. urmmm, aku redha dengan apa yang terjadi kepada aku.. mungkin bukan rezeki ku untuk memperolehinya tetapi aku redha dengan semua itu..

aku percaya pasti ada hikmah di sebalik semua itu.. aku berharap dengan hikmah itu nanti aku akan mempunyai keyakinan untuk meneruskan nya lagi.. insya Allah, aku hanya mampu berusaha dan berserah kepada yang maha Esa..

Ya Allah, hanya engkau yang maha mengetahui apa yang terjadi... aku redha dengan semua itu.. aku redha, aku redha, aku redha.. aku ingin menangis sekali lagi tetapi aku harus kuat kerana airmata hanya mampu menenangkan perasaan aku...

terima kasih airmata kerana menemani diri ini.. aku tetap redha... semoga aku kuat untuk menempuhi semua itu lagi.. Ya Allah, berikan aku kekuatan untuk meneruskannya lagi dan membuat yang terbaik kerana aku telah berusaha dan hanya padamu hamba berserah segala-galanya.. amin ya rabbal alamin..

terima kasih kepada mummy, baba dan adik-beradik kerana memberikan kata2 semangat yang positif kepada aku untuk berusaha dan meneruskan sekali lagi.. selain itu, terima kasih kepada kawan2 yang memberikan respon positif kepada diri ini... aku sayang korang semua..

aku redha..

cenyum celalu :D

No comments: